SHIPPING POLICY
THE NEON COMPANY
The Neon Company (“wij” en “ons”) is de exploitant van (https://www.theneoncompany.shop). Door een bestelling te plaatsen via The Neon Company gaat u akkoord met de onderstaande voorwaarden. Deze worden verstrekt om ervoor te zorgen dat beide partijen zich bewust zijn van en akkoord gaan met deze regeling die is opgesteld om wederzijds te beschermen en de verwachtingen op onze diensten te bepalen.
1. ALGEMEEN
Onder voorbehoud van beschikbaarheid van de voorraad. Wij proberen de voorraad op onze website zo accuraat mogelijk te houden, maar van tijd tot tijd kan er een afwijking in de voorraad zijn, waardoor wij niet in staat zullen zijn om alle artikelen te leveren op het moment van aankoop. In dit geval zullen wij de beschikbare producten aan u leveren, en contact met u opnemen om na te gaan of u liever wacht tot het bestelde artikel weer op voorraad is, of dat u liever een terugbetaling wilt.
2. VERZENDKOSTEN
De verzendkosten zijn wereldwijd gratis. Alle productprijzen op onze website zijn inclusief gratis verzending.
3. RETOURZENDINGEN
3.1 Retour als gevolg van bedenkingen
Producten op maat kunnen niet geannuleerd worden door de klant, enkel wanneer dit vooraf productie wordt bevestigd door The Neon Company. Onder maatwerk vallen alle offerte & configurator bestellingen.
Voor onze basisproducten in de webshop is het wel mogelijk om uw product te retourneren.
Retourzending zal worden betaald op kosten van de klant en het transport moet zelf geregeld worden.
Zodra retourzendingen zijn ontvangen en geaccepteerd, zullen terugbetalingen worden verwerkt in een tegoedbon voor een toekomstige aankoop. Wij zullen u via e-mail op de hoogte brengen zodra dit is voltooid.
The Neon Company zal de waarde van de geretourneerde goederen terugbetalen, maar zal NIET de waarde van de eventueel betaalde verzendkosten terugbetalen.
3.2 Garantie retourzendingen
The Neon Company zal alle geldige garantieclaims van basisproducten (geen maatwerk producten) honoreren, mits een claim binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen wordt ingediend.
Klanten zullen de retourzending vooraf moeten betalen, maar wij zullen u terugbetalen na een succesvolle garantieclaim.
Na retourontvangst van de artikelen, kunt u verwachten dat The Neon Company uw garantieclaim binnen 7 dagen afhandelt.
Zodra de garantieclaim is bevestigd, krijgt u de keuze tussen:
(a) terugbetaling naar uw betaalmethode
(b) een terugbetaling in winkeltegoed
(c) een vervangend artikel (indien voorradig)
4. LEVERINGSVOORWAARDEN
4.1 Transportduur binnenland
In het algemeen zijn binnenlandse zendingen 14-21 dagen onderweg.
4.2 Transportduur internationaal
Over het algemeen zijn internationaal verzonden bestellingen 14 – 21 dagen onderweg. Dit varieert sterk en is afhankelijk van de koerier die u heeft gekozen. Wij kunnen een meer specifieke schatting geven wanneer u een koerier kiest bij het afrekenen.
4.3 Duur tot verzending
Bestellingen worden gewoonlijk binnen 2 werkdagen na betaling van de bestelling verzonden
Ons magazijn is van maandag t/m vrijdag operationeel tijdens de standaard kantooruren, behalve op nationale feestdagen, dan is het magazijn gesloten. In deze gevallen nemen wij maatregelen om vertragingen in de verzending tot een minimum te beperken.
4.4 Wijziging van afleveradres
Voor verzoeken tot wijziging van het afleveradres zijn wij in staat het adres op elk moment voordat de bestelling is verzonden te wijzigen.
4.5 Postbus verzending
The Neon Company verzendt alleen naar postbusadressen via postdiensten. Wij zijn niet in staat koeriersdiensten naar deze locaties aan te bieden.
4.6 Verzending naar militaire adressen
Wij zijn in staat om naar militaire adressen te verzenden met USPS. Wij zijn niet in staat om deze service te bieden met behulp van koeriersdiensten.
4.7 Artikelen niet op voorraad
Als een artikel niet op voorraad is, zullen we wachten tot het artikel weer beschikbaar is voordat we uw bestelling verzenden. Bestaande artikelen in de bestelling zullen worden gereserveerd terwijl wij wachten op dit artikel.
4.8 Overschrijding van de levertijd
Als de levertijd de voorspelde tijd heeft overschreden, neem dan contact met ons op, zodat wij een onderzoek kunnen starten.
5. TRACEERMELDINGEN
Bij verzending ontvangen klanten een traceerlink waarmee zij de voortgang van hun zending kunnen volgen op basis van de laatste updates die beschikbaar worden gesteld door de koeriersdienst.
6. PAKKETTEN BESCHADIGD TIJDENS TRANSPORT
Indien u vaststelt dat een pakket onderweg beschadigd is, gelieve dan, indien mogelijk, het pakket van de koerier te weigeren en contact op te nemen met onze klantenservice. Als het pakket is afgeleverd zonder dat u aanwezig was, neem dan contact op met de klantenservice voor vervolgstappen.
7. RECHTEN & BELASTINGEN
7.1 BTW
BTW is al toegepast op de prijs van de goederen zoals weergegeven op de website
7.2 Invoerrechten & Belastingen
Invoerrechten en belastingen voor internationale zendingen kunnen verschuldigd zijn bij aankomst in het land van bestemming. Dit varieert per land, en The Neon Company moedigt u aan zich bewust te zijn van deze mogelijke kosten voordat u een bestelling bij ons plaatst.
Als u weigert om rechten en belastingen te betalen bij aankomst in uw land van bestemming, zullen de goederen worden teruggestuurd naar The Neon Company op kosten van de klant, en de klant zal een terugbetaling ontvangen voor de waarde van de goederen betaald, minus de kosten van de retourzending. De kosten van de oorspronkelijke verzending worden niet terugbetaald.
8. ANNULERINGEN
Als u van gedachten verandert om de maatwerk mogelijkheden van uw bestelling te veranderen of te annuleren, dan dient dit binnen 24 uur na akkoord te worden aangegeven, vooraf de productie van de Neon Sign is begonnen. Indien een bestelling reeds in productie is, zijn aanpassingen en annuleren niet meer mogelijk.
9. VERZEKERING
Pakketten zijn verzekerd tegen verlies en schade tot ten hoogte van de waarde zoals opgegeven door de koerier.
9.1 Proces voor pakket beschadigd in-transit
Wij zullen een terugbetaling of vervanging uitvoeren zodra de koeriersdienst het onderzoek naar de claim heeft afgerond.
9.2 Proces voor pakket verloren tijdens transport
Wij zullen een terugbetaling of vervanging uitvoeren zodra de koeriersdiensten een onderzoek heeft uitgevoerd en het pakket als verloren beschouwt.
10. KLANTENSERVICE
Voor alle vragen met betrekking tot de klantenservice kunt u ons mailen op info@theneoncompany.shop